Ritam disanja

Pa… Da udahnem još jedan dim, pa da odahnem… Na kratko…

Od svih laži, smicalica, prevara, ludosti, prizemnosti, cinizama… Ružnih reči…

Prilično sam umoran. I neka nejasna jeka odzvanja u ušima…

Hm, da udahnem još jedan dim… Pa da odahnem… Bar malo…

Od svih gluposti, primitivizama, gorčina, poluistina, ogovaranja… Oborenih pogleda…

Spava mi se. I neki magloviti pejsaži utapaju se u sivi vidokrug…

Nego, da udahnem još jedan… Dim… Pa da odahnem… Tek trunku…

Od svih nevremena, idiotizama, neverica, strahova, torokanja… Loših ljudi… Kao i sam što sam, verovatno…

Nek ide sve, žmurim već… Neki čudan ukus soli klizi mi niz obraze…

Tja… da udahnem još samo jednom… Pa da na miru izdahnem…

Ostavite odgovor

