Kaži gde je ljubav

Rekao mi je da mu je bilo svejedno hoće li ubiti ili će ga ubiti. Rekao je da je pucao i da su na njega pucali. Da je video mrtve ugašene oči i nesrećnu decu. Da je krv tekla kao voda i da je krvi često bilo i više nego vode.

Rekao mi je da je strahota bilo toliko da su ženama usahle suze i da su prestale da plaču. Cerekanja je bilo na pretek, a osmesi su zaboravljeni… Rekao mi je da su životinje otišle iz tog pakla, a ptice neko vreme kružile, pa odletele i one. Ono za šta su verovali da je ljubav, bila je u stvari mržnja, a za pravu ljubav postalo je nejasno da li je ikada bivstvovala tu…

Rekao mi je da mu je svejedno da li se smeje ili plače i da li se radja ili umire. Rekao mi je da ga ne gledam u oči jer lako mogu nestati u praznini njegovog pogleda kao što se već dešavalo onima koji nisu slušali…

Zato sam samo gledao u komadiće razbijene nade kako se kotrljaju u raznim pravcima daleko od mene…

6 thoughts on “Kaži gde je ljubav”

  1. Najcistija od svih prica. Ne nedostaje nijedna rec. Pritom iskrena i surova. I svejedno – prazna i puna preteskog. Ostaje grc u grlu posle poslednjih tacaka…

  2. Sumoran i nem
    jablan gromom razvaljen
    zagledan u casu preduboku
    bio mi je stran i naizgled normalan
    al’ tad mu spazih
    odraz meseca u oku

    On me oslovi pa kako idu poslovi
    ma idu, progundjah, u vrazijeg vraga
    na to on planu naprsno
    odmeri me sablasno
    nemate vi pojma, braco draga

    Ne znas ti sta znaci ubiti grad
    ne znas ti bauke kaljavih rovova
    ne znas ti sta znaci spavati sad
    kad sklopim oci nista osim tih krovova

    Kada sklopim oci nebom naidju mobe
    zamirisu gostinjske sobe
    nebom svadba odzvanja
    kada sklopim oci nebom promicu lica
    zatreperi roj tamburica
    Dunav sedef odranja

    Zverko ludila, sto si se probudila
    crni ti je princ poljubac dao
    al’ necu se stideti
    sto Boga necu videti
    jer to i nije Bog kojeg sam znao

    Ne znas ti, nema oslobodjenih
    svaku tisinu mi granata prosara
    spasen je taj prvi pogodjeni
    a svi su drugi vecni taoci kosmara

    Kada sklopim oci nebom naidju ladje
    zvona, lavez, komsijske svadje
    miris svezeg oranja
    ali kada svane vetri s reke zacvile
    zar to tuze vodene vile
    dunav tamjan odranja

Ostavite odgovor

