Nemir

A, tu si…? Baš sam se pitao, heh… Sklupčan kao mahovina na severnoj strani. Lepo, nema šta…

Dakle…? Šta bi danas trebalo da me muči? Savest…? Neizvesnost? Budućnost? Možda prošlost? Ili ćeš smešati od svega po malo… Ako ’’malo’’ uopšte postoji u tvom rečniku…

Mogu li bar ponekad da ti dosadim, pa da odmoriš od mene? Da me pogledaš kao umorni šalterski službenik na kraju smene i kažeš ’’ostavimo to za sutra’’?

Ali, ne… Čak i kad mi je sve potaman i kada mi baš ništa ne fali ti vrždiš okolo. A možda malo više unutra…

Dobro, dobro, samo ne duži, hajde, idemo… Samo reci šta danas? Budućnost, prošlost? Sadašnjost mi već ionako vrlo uspešno kvariš…

7 thoughts on “Nemir”

Ostavite odgovor

