Skrivalice

Virim u tvoje zenice. I virim iz njih.

Ne, nisam ja taj koga misliš da poznaješ. To je samo moja forma, lepo pakovanje, šminka…

Reči koje slažem u ovaj imaginarni prostor izmedju nas, lažne su. Izvučene iz raznih istina, prepakovane, presložene, sparene tako da, ulepšane, zaigraju dobitni ples, osvoje pažnju i ljubav…

Zar zaista misliš da to mogu da budem ja? Onaj odistinski ja, onaj koji za sobom ostavlja mahom pustoš i ništavilo, stvarni ja – sebični hedonista, zaista veruješ…?!

Kada, na kraju, pocepaš celofan i otvoriš konačno to pakovanje, videćeš samo ogromnu prazninu. Videćeš samo ništa.

Zato, iskoristi ovaj trenutak iskrenosti i usmeri, zarij tu zenicu u bilo šta drugo, bilo šta vredno ikakve pažnje, samo me isteraj odatle. To je suviše lepo stanište za istinskog mene, i ja ne umem sam da odem… Isteraj me… Onog mene koji se tu tako uspešno skriva…

7 thoughts on “Skrivalice”

  1. „ja ne umem sam da odem“
    Baš tako. Nisam još uvek naučila kako se odlazi iz tuđeg života. Predivno… (;

  2. …i ja ne umem sam da odem…
    Da, zaista.

    Mi smo generacija koja ne odlazi, koja je vaspitana da ostaje. Čini mi se.

Ostavite odgovor

