Goribor

Slušao sam ih i ranije, ali ove noći je to bio jedan sasvim novi doživljaj. Vozio sam par sati, potpuno pustim drumom, kroz šumu… Naselja tek ponegde, ali uglavnom nigde ništa osim drveća i rastinja pored puta… I “Goribor“ gotovo na maksimumu…

Sasvim zasluženo utrčavaju u kategoriju “Moja muzika“… U svakoj situaciji zvuče drugačije, ali uvek ostave utisak…

Sjajne niti

Lepota

Ko sam

Dalajlama me se sećaš

Bez

P.S. Mišo, hvala za CD… I ne samo za to, već i za celu priču o Goriboru…

5 thoughts on “Goribor”

Ostavite odgovor

