Prodavcu magle (Omni jure)

Umeš ti da zvirneš sa svojih prividnih visina na moj stvaran svet. Baciš mi odglumljen osmeh, mrvu drugarstva i pripiti trenutak ispovesti koja jedina ima neke obrise iskrenosti.

To je, veruješ, dovoljno… I više od toga, jer, zaboga, tvoji minuti su kao moji dani koje, ubedjen si, uludo trošim radeći previše obične poslove i suviše obične stvari.

“Ja to ne bih mogao.“, kažeš, sve vireći jednim okom ka vratima duše iako su lokoti na njima davno zardjali i niko ih ne dira…

“Znam,“ odgovaram, “ni ja ne bih mogao da prodajem maglu…“

2 thoughts on “Prodavcu magle (Omni jure)”

Ostavite odgovor

