Suviše je noć…

I nije ti baš neki štos da me pritisneš baš sada, u ovo hladno jesenje veče kada mi mnogo toga nije potaman. Pospan sam. I umoran. I nema grejanja u ovom prevozu. Samo vlažna svetla titraju nešto poput neke imaginarne topline.

Ali nedovoljno…

Imam dugme u glavi kojim sam isključio sve oko sebe: i žamor, i nesuvisle doskočice dokonih putnika, kašalj, psovke, i ostale reči i zvukove, i šuštanje davno posustale “klime“, pitanje “je l’ slobodno?“, sve… Osim motora koji sam ostavio da tuli u pozadini kao znak da se krećem…

Nemoj baš sad…

Suviše je noć, suviše je kiša i suviše je jesen…

17 thoughts on “Suviše je noć…”

  1. Nemam kometar u ovo jesenje jutro koje me je probudilo uz blagu dozu glavobolje. Samo te molim da mi otkriješ kako si ugradio to dugme za isključivanje – baš bi mi trebalo, ovih dana. Hvala.

  2. To dugme sam skoro otkrila, funkcioniše odlično..Samo probudi tugu. Jesen je kriva..a šta će tek biti kad nastupi zima..

Ostavite odgovor

