Hajde…

Sav sam od vatre večeras. Svetlim, grejem… Topim… Čista energija. Čista destrukcija. Eto, ne želim da hodam bos po srči gluposti. Ne želim da gutam otrove, bez obzira na kvalitet čokolade u koju su ubrizgani.

Ja dišem, sanjam… Ja sam rođen slobodan…!

Sav sam od grmljavine večeras. Urlam, bijem. Spajam mračne oblake i činim da zasvetle. Šaljem munje na licemerje i laž čije se širenje Zemljom meri u kBps… Oni gmižu kroz Mrežu, Frekvencije i besmislene bilborde…

Čoveče…!

Ti, da, baš ti sa druge strane ovog TFT ogledala… Ti, umoran, skrhan i nemoćan pod gomilom đubreta i pogrešnih interesa ljudskih falsifikata…

Baš ti…

Ustani, uspravi se, kao nekad, pradavno, i dođi…

Sav sam od svetla večeras…

Hajde, idemo da pronađemo tragove ka Iskonu… I da vratimo savest u svoje duše…

fire-2819-400x250

30 thoughts on “Hajde…”

      1. Pa, negde čovek mora da bude (šalim se ), tu sam zato što mi se tu sviđa.Svako dobro i još postova u sledećoj godini.

    1. Kao što već rekoh ranije…ne umem da pišem. Zato se borim oružjem koje imam na raspolaganju. Osmehom i lepom rečju. Jedan događaj me je danas podsetio koliko je to oružje moćno…i još jednom potvrdio koliko je ovaj svet otišao u (biiip) materinu. A jeste otišao, kad jedan osmeh i malo strpljenja može da bude povod za neverovatan izliv zahvalnosti.

  1. Прочитах. Устах. Дрекнух: Свјетлост! – Енергија! – Револуција!.
    А жена зачуђена упита: „Који ти је враг? Знаш ли ти колико је сати?
    Ми смо у Немачкој, пожалиће се комшија“

    И некако сам брзо „спласно“, а стварно ми није свеједно… Вјеруј ми.

  2. U stroj braćo i sestre…
    Vreme je da skinemo maskirne uniforme i pokažemo svoje pravo lice.
    Konačno se našao čovek kjoji nas okuplja.
    Nija mala stvar uspraviti se…
    Bravo majstore! 🙂

  3. Najviše nas truje to što mnogi savesti i nemaju. Sve nešto drugi krivi, sve nešto oni nama, a ne vidimo granu u svom oku.
    Ja bih od sebe počela. Trudiću se da budem bolji čovek.

Ostavite odgovor

