Trag u prašini

Noćas ne umem da poduprem ustave. Provaliće sa svih strana slike koje nemaju kud sem u moj nemir. Preplaviće me i očajnički ću pokušavati da kupim dah. Makar na crno.

Sve neizvesnosti, loše slutnje i suviše sitne šanse udariće brzo, kao divlja reka. Kao malj. Poredak stvari porađa ih lako i u nizu… Poredak ljudi još je gori. Nudi lažna obećanja i u svako od njih sakrije komadić ropstva. A gladni moraju jesti…

Noćas… Likuju lude. A sva čuda sam istrošio…

Potrebna mi je nada…

Zato, ostavi trag u prašini koju ova zemlja prosipa po meni…

prasina

33 thoughts on “Trag u prašini”

  1. Ноћ као увек незгодан терен…
    Нада као увек незгодни сапутник…
    Трагови у песку као једина смерница на путу…

      1. 🙂
        Сад су ме ови трагови којих има и нема асоцирали на стазе које су ме подсетиле на давно написане стихове у свесци формата А4:
        „…Шетам градом без икаквог циља,
        пратим неке скривене стазе
        покушавам да пронађем ону за машту
        а тренуци неминовно пролазе…“
        Трагови су увек ту, само ми некад слабије видимо 🙂

  2. Poslednja recenica me je ostavila bez teksta… Treba da sakupis ove tekstove i objavis ih… Stvarno.. svaki je stvaaaarno dobar i zasluzuje mnooogo vecu publiku. Divno. 🙂
    P.S. Ovakve stvari treba da se objavljuju…

    1. Hvala, Dragana, na lepim rečima, stvarno… Ali, ko bi još ulagao u ovako nešto… 🙂 Blog je krajnji (ali verovatno i dovoljan) domet ovakvih stvari… Ipak, i to je sjajno… 🙂

      1. Samo sam iskrena, zaista… 🙂 Ne slazem se s tobom, ali pretpostavljam da si prilicno stariji od mene pa ti necu protivureciti, neka bude da je dovoljno 😉 Pozdrav i svako dobro 🙂

      2. Hvala tebi, puno… Meni baš jako znači to što si toliko vremena posvetila mom blogu… Ti imaš taj “drugačiji“ pogled na stvari, pa mi je to tim draže…

    1. Iz nekog razloga, ponekad, komentari nekih korisnika počnu da odlaze medju “nepoželjne“. A onda, opet, ta pojava prestane. Neki, kao Nena nedavno, npr. jednostavno ostanu bez mogućnosti da ih pišu… Ne znam zašto se to dogadja jer ja već odavno ništa ne diram u podešavanjima. To počne i prestane samo od sebe. Tako je i u tvom slučaju sada, ovaj komentar bio medju nepoželjnima, pa sam ga prebacio na “vidljivo“… Izvini, nije do mene, ne znam zašto se to ponekad dešava… Pozdrav i hvala na komentaru…

  3. Нада увек мора да постоји. И када је тешко, најтеже. Одличан је текст, али си ме растужио.

Ostavite odgovor

