Seta, pa šta…?

Pijani glasovi u susedstvu glasno rimuju neke priproste stihove. Poneki automobil odglumi saobraćaj u ovo gluvo doba. Sindi se tiho igra bojama. Neke od njih jednolično ulaze u sobu iskravši se sa neonske reklame preko puta.

Da, zaplešem, eto, tek tako, sa senkama… I da, one su nečujne, tople i nadsve setne, pa šta…? Taj ples je ionako sasvim privatna stvar koju ću tek na kap istočiti, kroz par reči. Kao patoku… Ili kao neku pomerenu pričest… Niko je ne mora kušati. Nikome je, zapravo, ni ne nudim. Ko proba, sam je tako izabrao i ne vidim razloga za žalbu… Niti za pohvalu…

Glasovi su se utišali. Poneki pijanac glumi pešaka u ovo praskozorje. Sindi je otišla, ali boje i dalje jednolično ulaze kroz prozor.

U redu je… To je samo seta… I prija…

To ne znači da sam tužan, naprotiv…

To samo znači da sam opet istočio parče sebe. I da me još uvek ima.

bez tuge

22 thoughts on “Seta, pa šta…?”

  1. „U redu je… To je samo seta… I prija…
    To ne znači da sam tužan, naprotiv…
    To samo znači da sam opet istočio parče sebe. I da me još uvek ima.“

    Мислим да ниси свестан колико су твоје речи мелем…

      1. Nedelja je i nisam kod kuće
        neki tuđi krevet, neki tuđi stan
        al’, ne brine me ni to što sam sasvim sam
        brine me… što me ništa ne brine!

        Ništa mi staro ne nedostaje
        a, formula tuge tako prosta je
        i da me neko pita za anketu:
        „Koji je osećaj najlepši na svetu?“
        Ja bih rekao:“Tuga, moj burazere!“
        tuga je zakon koji poštujem!

        Želeo bih, da, makar na tren
        samoća u meni razbuca sve
        da kao gastarbajter za satelit-tv
        kažem:“Vuče me nazad, kao nikada pre!“

        Ništa mi staro ne nedostaje
        a, formula tuge tako prosta je
        i da me neko pita za anketu:
        „Koji je osećaj najlepši na svetu?“
        Ja bih rekao: „Tuga, moj burazere!“
        tuga je zakon koji poštujem!

  2. Jesu, baš melem…seta je tiha i nenametljiva, dopušta ti da radiš još po nešto, kao što je ples, ali te prati. Tuga je malo teža.
    Lepo je što setu lečiš muzikom i bojama. Lepo je što te ima, i uvek će te imati.

  3. Seta je ponekad ekvivalen životnoj radosti… jedino što radost nosi trenutak a seta i juče i novo obojeno danas… u tom smislu istakanjem sete uvek dobijaš punoću… Setom se iznova gradi već proživljeno i nedoživljeno danas…Kroz setu uvek će te biti baš kao što će tvoje reči uvek odzvanjati… Ne znam koliko ti je ovakvo razmišljanje blisko ja ga primenjujem kad želim seti pokloniti lakoću.

Ostavite odgovor

