Leksikon

Kreni malim ulicama. Tragom starih ćutanja, zaboravljenih lutalica i slatkih lepljivih crnih dudinja čije fleke po asfaltu nije teško pratiti. Prati boje mladih jeseni i miris koji ti se odnekud čini poznatim. Prati nevešto sklepane slike na stranicama izgubljenih leksikona. Omiljeni glumac, glumica, boja, pesma, simpatija…

Ja nisam nestao na “highways“ koji seku po nekoliko meridijana. Nisam preletao okeane, niti stvarao sećanja na drugim jezicima, ne… Ja sam daleko beznadežniji slučaj. Nestao sam u sebi. Prosto, nisam verovao da u meni ima tih širina, pa sam zakoračio bez kompasa. I sad lutam, izgubljen, kroz slike iz ogledala. Omiljeni film, bend, najbolji drug, sportista…

Hm…

Šunjaj se tiho. Sledi šum izvora iza kućica na obodu grada, i nečujni zvuk nekih starih fotografija na onoj FB strani koja se time bavi. Osećam da sam tu negde. Ponesi klupko sa sobom, valja izaći odavde…  Kroz prostor ću se nekako i snaći, ali vreme me zbunjuje sasvim… Hobi, sport, znak u horoskopu, nešto za kraj…

Ovo poslednje me posebno plaši…

Požuri, imam osećaj da ću se odomaćiti ovde, preduboko je… I razvaljuje taj tango-bluz…

deep

30 thoughts on “Leksikon”

  1. Sklapaš mozaike od reči, filuješ ih dobrom muzikom, to radiš tako dobro..izađi iz leksikona prošlosti i pokušaj da nađeš zvezdu padalicu, da ti ispuni najveću želju..Inspirišeš me Oblogovani 🙂

  2. Mnogo je onih koji u potrazi za sobom preletaju meridijane uzduž i popreko i stvaraju gomile sećanja na drugim jezicima…ali to nije širina…Mnogi su baš tamo izgubljeni jer nisu našli sebe…Ti si krenuo u istraživanje kome se malo ko prepusti i koje je mnogo teže i bolnije.
    I znam da polako nalaziš svoj kompas 😉 Slobodno izađi iz tog leksikona, još mnogo njih te čeka 🙂

  3. Има оних који у потрези за собом промене многе ширине и дужине, висине и низине, па опет, остану празних шака, некако погубљени, изгубљени. Где год да су ишли, шта год да су радили себе нису пронашли.
    Има оних који остану тамо где јесу, и лако себе пронађу јер знају да се не крију иза ширина и дужина, већ у дубини свог бића.
    Лексикон је фино место, ушушкано, и лепо је у њему. Али треба изаћи, јер оно ван њега је довољно занимљиво, неизвесно, лепо да се ризикује ушушканост.
    Мајсторе!

  4. Uh…tačno se lepo pronađoh 🙂 Najteži je taj put a klupko je neophodan deo opreme 😉 zagubi se čovek ako ne pazi… Sjajno!
    PS
    Sad ću da krenem od početka bloga, možda se još negde nađem 😀

Ostavite odgovor

