Skica pred spavanje

Ponoć je spojila juče i danas. Vreme se glupira kao pajac u centru kruga šatre. Tamo gde se tuga podsmeva sebi samoj. Našminkana, liči na radost. Našminkana… Zvuči kao smeh.

Prosuo sam zvuke u noć… Sada mogu da prizovem san. On će me odvesti do jutra. A ja ću razvući mir po jastuku. Mrakom plivaju boje. Razlio sam mural levo od meseca. Desno sam sakrio dlan u kome čuvam smešane linije sudbine.

Zvezda više nema, polepio sam ih po tvom plafonu… Prozuji samo poneka padalica noseći naše želje po svemiru…

167122_meteor-iz-svemira-nasa_f

27 thoughts on “Skica pred spavanje”

  1. U par rečenica postaviš „domaći zadatak“ na koji ja nemam odgovor…
    Ne postoji komentar za tvoje reči. Ni ocena.
    Ostaje samo da se prepustim i uživam.
    Bravo! 🙂

  2. Nepodnošliva lakoća bitisanja…. – tebe je najlakše komentarisati. Ili se nema šta reći ili se napiše prvo što padne na pamet.

  3. Ово сам пропустила за лаку ноћ… Али је зато ту за добар почетак дана 🙂
    Кад се ти играш речима све делује лако, као да то може свако од нас…
    Прича + песма = мало ремек дело

  4. …Предалеко од јуче и исто толико до сутра…
    Све је тамо… У трену који слути падалицу… Звезду!
    Поетска проза која не оставља равнодушним.
    Поздрав.

Ostavite odgovor

