Ne vrdaj

Ne vrdaj. Smesti me u pogled, pa onda zažmuri. Videćeš, oslikaću ljubav unutar kapaka. Ako ikada zaplačeš, po obrazima će ti curiti proleće veselih boja. I moći ćeš jedino da se raduješ.

Hej, ne smejulji se u sebi…

Pusti me u najmanju misao, neku refleksnu o kojoj ni ne razmišljaš. Kao jutarnje umivanje, na primer. Presložiću strepnje, slutnje i moranja u nadu, igru i želje. Ako naiđe tuga, biće joj smešno.

A mi ćemo hodati svetom, obučeni u najnovije zagrljaje.

hugs

51 thoughts on “Ne vrdaj”

      1. Uživala sam odjutros, najpre čitajući Blogija. A onda i u komentarima, za koje ste inspirisani kao nikad pre. I ne znam kome je lepše, dal njemu dok je pisao, dal njoj kojoj je pisano,dal vama koji ste uživali isto ko ja, ali i kao direktni učesnici, dal meni, sada.
        Ustvari, žao mi je jedino zbog toga što nism bila zajedno sa svima vama kada ste delili to koletivno ushićenje Blogijem izazvanim. A njemu, sve čestitke. Ma, i vama.

    1. Да ли смем да напишем оно што ми је засвирало у глави док сам читала ово… ?
      (ја као фина па питам)

      1. Ја од тебе увек имам дозволу да убијем 🙂
        А, јел? На минијатуру, а не лична природа? Хммм 🙂

      2. Ех, мени и не треба тако да претиш, зна се да је то емоција јака, фамилија и те ствари 🙂

      3. Лудаку 🙂

        Коооомшоооо!!!!
        Малом морамо да ЗАБРАНИМО да гледа америчке филмове и латиноамеричке серије у којима свако сваког без обзира на фамилијарне везе. Лоше утичу на њега младог, наивног и неискусног :-))))

      4. Како оно беше: Смешан си ко цртани филм 🙂
        Таман сам одгледала цртаћ пред спавање 🙂
        Одох да лалам, а ви будите… Баш онакви какви желите да будете 😉

  1. Lepo, Oblogovani, lepo. Baš, to umeš da sročiš tim vduljama. Sažeto sa puno značenja. Uspeš da oraspoložiš i nasmeješ. Kao i uvek, tekst za 10. 🙂

  2. Док сам читала минијатуру, ем што сам се заљубила, ем су ми негде у глави кренули ови стихови:
    „“Напиши ми песму, молила је, и нисам знао да ли ћу умети. Волео сам је тако лако и тако сам тешко то знао да покажем. И онда, одједном, на распореду младежа на њеним леђима, као тајну мапу, показала ми је у које звезде треба да се загледам… И тако, ето ти песма, лудо једна…“

    Убићеш ме. Одрећи ћеш ме се преко свих јавних гласила… Али ће Ироније да ургира да ми опростиш што у твоје одаје уводим његове стихове 😦

      1. Ти знаш да о њему имамо исто мишљење.
        Али је уметник!
        Мислим, треба још да расте да би био као ти, али 😉

  3. Oraspoložili ste me. I da znate da stalno škljockam u blog i da idem peške. Zavidim Ivi što vas tako dugo zna i vi nju, ali ona neće da se ljuti. 🙂 😉

  4. Zdravo, kako si tu supeeer ove kratke forme… Ja sam novajlija ovde, tek se upoznajem sa sadržajima. Jedva čekam da mi se ukaže malo više vremena pa da pročitam sve što si pisao 🙂 🙂

    1. Čitao sam i ja danas neke tvoje radove. (U busu, putem telefona, a tu baš nemam mogućnost komentara). Drago mi je što i ja mogu reći isto za tvoje tekstove. Ja ne smem da dužim, jer bih bio dosadan, a to kod tebe nije slučaj, drži pažnju i prođe začas… 🙂

Ostavite odgovor

