Kuvanje

Pokazao sam vam svoje boje, zemlju i komšije. U srce uselio otrov sakriven u slatkim rečima kojima ste govorili o budućnosti. I prezreo sam bajatu prošlost.

Bilo mi je ugodno u bari u koju ste me smestili. Ne znam u kom trenutku sam shvatio da je neprijatno vruće. Ali, shvatio sam. Sada sam svestan da se praćakam u prazno i da ne mogu da isplivam. Sve što mogu je da posmatram vaše bahate njuške kako se smeju i podsmevaju mojoj nemoći.

Od pravde ste napravili parodiju.

I žao mi vas je…

Sa mojim telom ključaju vaše duše… A moja duša prebrojava vaša tela…

frog

19 thoughts on “Kuvanje”

  1. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
    Nemoj da me sekiraš tako prokleto realnim opisom , zabole me glava. Gde samo nadje ove konstrukcije rečenica, da ne zvuče banalno, a da nas vraćaju u žalosnu stvarnost … pa ispada da nam je lepo i kad čitamo našu bol.

Ostavite odgovor

