Bajka za laku noć

Tiho. Lagano. Kao nota provučena kroz andante. Ležerno. Kao ćao umesto doviđenja. Nekako obično, kao one neprimetne stvari, otvaranje slavine, koračanje, ili beskonačno i bezrazložno prebiranje po kanalima na kablovskoj.

A opet, i neočekivano, kao spoticanje na ravnom ili dvestodinarka koja je slučajno letovala u zimskoj jakni.

Dotakneš trenutak. Samo trenutak. I onda, kao kamičak bačen u veliku vodu, uzburkaš veče. I pulsiraš kroz krvotok, u koncentričnim krugovima. Kao bajka za laku noć.

19 thoughts on “Bajka za laku noć”

  1. Nije lako komentarisati tvoje „minijature“.
    Jednostavno ih pročitam, i odlutam.
    Siguran sam samo u jedno: Razumećeš me!

  2. Složila bih se sa Wojciechom…Tvoje minijature dotaknu tamo gde treba. U srce. I momentalno se uranja u riznicu sećanja..razumemo se, nadam se..

  3. Sjajan si u minijaturama, bez daljnjeg :OK:. Sta je ono sto te je navelo da napises ovu – ne bih znala (neka ostane izmedju tebe i posta) ali cu je, kao i obicno, posmatrati kao lepu sliku i u njoj pronalaziti detalje koji me navode na razmisljanje. Na pr:

    * Saplicem se i na ravnom (bas sam jutros zaslajfovala novim patikama pa sam se zabrinula da cu da ih satrem, a nisam ih se posteno nanosila).
    * U mojim stvarima (od knjiga, preko torbi, kesa i kesica do garderobe) svasta korisno zna da letuje i zimuje. Nekad i vise od dvadesetodinarke pa znaju bliznji da se dobrovoljno nude da mi pregledaju stvari 😆 . A meni prija iznenadjenje kada nadjem nesto na sta i zaboravih.
    * Kamencici u vodi… Divno i jedno i drugo… Nepregledna vodena povrsina (mozda i nije toliko velika u stvarnosti koliko u dusi) i kamencici, recimo, baceni kao „zabice“ koji mirisu na detinjstvo, bezbriznost, letovanja…

    Hvala na uzivanju koje si mi pruzio citanjem ovog posta <3.

Ostavite odgovor

