“Zrenje“ ide u štampu

Izvinjavam se svima što poslednjih nekoliko dana ne stižem da obiđem sve komšije, ali povod je lep: bavim se završnim radovima oko objavljivanja drugog romana i mogu da se pohvalim da smo stigli do samog kraja. Ili početka. Na kraju smo svih pripremnih radova i zadovoljstvo mi je da vas obavestim da je ostalo još samo štampanje. A onda smo na početku pravog života ovog romana.

🙂

Oni koji su u komentarima ispod prethodnog posta izrazili želju da nabave svoj primerak “Zrenja“ ne moraju da brinu, ali zamolio bih vas da mi se javite na mejl: dejan.zlatic@gmail.com kako bismo se dogovorili oko adrese i ostalih detalja oko isporuke. Ako još neko želi da nabavi primerak romana, takođe može da je javi na isti mejl.

Inače, o sadržaju romana kroz izvode iz recenzija, odlomke ili neke manje beleške možete se informisati na FB stranici: https://www.facebook.com/pages/Zrenje/283441765192689

Ko nema FB, nešto o “Zrenju“ može pročitati i ovde.

zrenje koricenote1

23 mišljenja na ““Zrenje“ ide u štampu”

  1. Uverena sam da će i „Zrenje“ postići odličnu čitanost. Čestitam, i nek je sa srećom…

    Inače, žao mi je što sam propustila priliku da pročitam roman „Bezimena“ (tek od nedavno sam u ovom komšiluku). Čitala sam jednom prilikom odlomak iz iste i jako mi se dopada. Da li kojim slučajem „Bezimena“ može da se nađe negde u slobodnoj prodaji?

    Unapred hvala, i još jednom sve najbolje sa novim romanom!!!

      1. Zadovoljstvo je moje svaki put kada kročim na ove strane 🙂
        Da, jesam, i dalje sam zainteresovana, pa bih to onako u paketu 🙂

      2. Ne znam da li će biti u paketu, zavisi kako ću “zatvoriti konstrukciju“ doštampavanja “Bezimene“, budući da je novac iz tog fonda završio na štampanju “Zrenja“. 🙂 Ali, kad bude, javljam i šaljem.

Postavi komentar