Igrica sa pet reči

– Sazre li ti to vino? – pita me komšija, pisac inače. Dve knjige je objavio, kaže. Izgleda uludo. I dalje jede burek. Sa jogurt. Al’ od mene čeka vino da ga sune niz gušu.

– Zrenje je to – kažem – ne ide tek tako, ko tvoje pisanje.

– Ma, ništa ne ide tek tako – kaže on.

Budala neopevana.

Men’ treba cela godina da orodim svoj plod. To je priča za pričanje. Treba mi bar tri čet’ri da se ojačam, da znam da se ona sledeća ne kupa u neizvesnos’…

– Sazre, ono od pre dva’j’spet godine – kažem.

– Za to i pitam.

– Jbt, da l’ je moguće? Pa, to je bezimena generacija…

7 thoughts on “Igrica sa pet reči”

    1. To sa sviđanjem je mnogo bolje nego moj slučaj – da nisam siguran ostavih li komentar. Hm, s moje tačke gledišta, nije trebalo da se prebacuješ na taj novi format bloga, skoro ništa nije “kompatibilno“… :/

Ostavite odgovor

