Hvala vam…!

I bi promocija…!

Za Univerzum, ništa se važno nije dogodilo, naravno, i oni istinski pragmatičari, kritičari svetski važnih pojava, neće ni primetiti tu sitnu i beznačajnu stvar da se u ’’Tranzitu’’ u Zemunu večeras okupilo nešto više od trideset ljudi koji, negde po onim nervima, venama ili DNK, gde god da se to čuva, imaju nešto zajedničko… Šta god to bilo.

Meni je srce bilo puno.

Hvala vam blog drugari, kao i svima koji ste večeras bili tamo.

Hvala i onima koji su želeli, a znam da ih je bilo, ali su bili sprečeni iz raznoraznih razloga. Svi ti razlozi su i opravdani i uredno opisani u knjizi: ili preživljavamo ili proživljavamo trenutke koje ne bismo želeli, ali moramo…

I tako to ide… U krug…

Neću da vas nabrajam, plašim se, propustiću nekoga. Da vas je došlo manje, pa da se upuštam u niz, ovako – neću.

Hvala svima…

P.S. Slike sutra. Bar moje… Kasno smo stigli kući. Ili rano…? 🙂

29 thoughts on “Hvala vam…!”

  1. Od doasadašnjih komentatora, samo sam ja bila tamo i moram vam reći, mnogo ste propustili. Bilo je savršeno, Divno druženje, opuštena, skoro domaća atmosvera.
    Čestitam Dejanu, želim mu da uvek bude ispunjen zadovoljstvom kao sinoć.
    A svima koji žive u Beogradu, pišem neopravdani 🙂
    Da se lepo organizuje i isplanira, bilo je vremena. No, vi ste na gubitku 😀

      1. Naravno da nije. No, morala sam malo da prigovorim, znam ja zašto. Oprosti za korišćenje tvog bloga, ali ja se za pojedine ljude osećam lično povređena, imam i razloga. No, zaboraviću, sebe radi.

  2. Било лепо. Баш.
    Промоција + прилика да комшије добију „слику и тон“. Сјајна комбинација.
    Верујем да ће бити прилике за неко ново окупљање сличним поводом.

  3. Ево још једног дешавања које сам пропустила… Честитам ти на објављеном другом роману, и верујем да сте сви уживали…

Ostavite odgovor

