Čist račun na kasi broj N.

Zažmurim ili okrenem glavu, ovlaš i lagano, ali jasno, kao moja drugarica sa kase broj N,  dok ukucavam tajnu od četiri cifre.

Mislim, iskreno, kada je noć počela da se spušta sat ranije, bilo je jasno da je sada lakše napisati pesmu. Depresija se nacrtala na “petici“. Leti tada ili lipsavamo u lavoru ili krećemo na plažu po drugi put.

Zažmurim ili okrenem glavu…

Hm… Moja drugarica sa kase broj N to će učiniti zato što mora, štiti moju privatnost.

Bože, zbog čega to činim i ja…?

Zar je tako odvratan sadržaj korpe koju ću upravo pazariti?

15 thoughts on “Čist račun na kasi broj N.”

  1. Садржај корпе је одвратан што смо пристали на све ово, али шта смо то ми обични смртници могли да променимо у свету у коме живимо…бар ја то тако видим

  2. Ja uopšte ništa ne razumem, ni komentare, ni ništa! Ili nisam razumela priču?! Meni ničeg socijalnog nije bilo u priči, ljudi, vreme, novac i tako to… Nego, šta misliš, zašto ti je Duplavenera rekla da si u poslednje vreme sav nacifran? Baš me je nasmejala? 🙂

Ostavite odgovor

