Фале ми живи људи

Све је данас “онлајн“… Куповина, продаја, кључне речи, домаћи и писмени задаци… Љубав и другари, све…

“Потенцијални“ пријатељи смештени су у један крај екрана, “обични“ у други, а понуда за “специјалне“ непрестано је актуелна.

А мени вечерас недостаје тек пар оних стварних, оних који су нестали пре временски ограничених уговорних обавеза и количина протока које мере мој друштвени статус…

Фале ми неки живи људи којих, једноставно, нема у овим провајдерским пакетима.

42 thoughts on “Фале ми живи људи”

  1. Има дана када ми уопште не недостају „живи људи“, када се боље осећам у овом свету. Прија ми да одморим од свега у РЛ…
    Али исто тако има дана када се заморим од овог света и време проводим са пријатељима из реала…на жалост сви имамо све мање времена за та дружења…:(

    1. Да, наравно, слажем се са тобом. Ово је слика тренутка у коме ми недостају неки људи. То је све. 🙂

  2. A ko su ti kojih nema u provajderskim paketima? Iz svog mog okruženja jedino keve nema u njima, zato ima adresu pa kad mi zafali odem do nje, a ne moram ni to, čak i ona ima telefon.
    Svi smo mi ovde delovi tih paketa, ali smo i stvarni ljudi u otuđenom svetu.

      1. Сваком фали оно чега (бар тренутно) нема. Када бисмо умели да будемо задовољни оним што имамо, били бисмо углавном срећни, зар не…? И било би монотоно.

      2. А могла би да ту окруженост додатно заокружиш. Бомбице, жито са шлагом, кестен пире… и „Злата“ би могли да буду права мера… 😉 :-*

    1. Па, у мом случају има неколико људи којих нема у провајдерским пакетима, а волео бих да их сретнем. Не мислим овде само на просторну удаљеност, него и на временску дистанцу. Волео бих и себе да сретнем из неких других дана. Да одиграм баскет, мали фудбал, да прошетам, одем на излет са њима. Али, са њима и са мном, онаквим какви смо били, а не какви смо сад.

    1. У сваком случају комуницирамо далеко више него што је то био случај онда када смо то чинили само уживо. Отуђени једни од других… По мени, и јесмо и нисмо. Отуђио сам се од неких људи, са неким другим сам постао близак, и то са некима које у стварности вероватно никада не бих ни срео…
      А од света…? Од оваквог света и желим да будем озуђен… 🙂

  3. Ako smo ostali normalni, svima nedostaju ljudi koji su nam bili bliski. Tražimo neke nove na netu, često ih i nalazimo, ali ništa ne može da zameni zajednički glasan smeh, pogled iz koga se sve razume, pokret i prijateljski dodir.
    Ja više nemam prijatelje u RL, svi su nas napustili od kada nam je teško, dakle, nisu ni bili pravi.
    Ovde nalazim mnogo bolje ljude, nalazim malo razumevanja i saosećanja, meni je to dovoljno. Da je više, pukla bih od dobrote.

    1. Можда ни ми нисмо бољи, можда нам је само лакше да вам “виртуелно“ будемо при руци. Можда ће се неко од људи из “РЛ“ који су се сада повукли ипак вратити, ко зна… Вучија су ово времена, лудница је на све стране. Ваљда нас опет спопадну и неки бољи дани. 🙂

  4. .. Kome ne ne dostaju.. Ti si , imenjače, bar malo živeo u vremenu kada se kafa nije zakazivala..
    a onda na toj zakazanoj kafi od 2 h , 1:45 h tipkalo po ekranima… Hm, Živi ljudi…

    1. Haha… 🙂 A, jbg… Krenemo kući, pa onda promenimo plan, i svratimo u “novu tržnicu“ na šampite. Oči – onol’ke! Tipkamo samo morzeovu azbuku po limenim tanjirima. 🙂

  5. Мени последњих недеља фалите ви који ми нисте близу 😦
    Успела сам да живе људе вратим и да живот оживим и обогатим на прави начин. Нажалост, трпи овај виртуелни свет. Фалите ми…
    Данас сам кренула од тебе, поразило ме је кад сам схватила колико дуго нисам била у авлији… Предуго…
    Туга ми је што не успевам да ускладим ова два света. Кад се загубим у авлији фале ми живи људи, кад са њима фали ми комшилук… Како си лепо рекао, свакоме фали оно чега (бар тренутно) нема….

Ostavite odgovor

