Mrtav…

Ležim, obliven toplom krvlju koja je tek tren ranije živela u meni. Sada ističe i ostavlja trag zločina na betonu.

Ne znam tačno ni šta se dogodilo, ali bilo je brzo. Cev, onda taj hladan i zastrašujuće prazan pogled, piskav glas koji pominje novac.

Zbunjeno, krenuo sam rukom ka novčaniku u unutrašnjem džepu kaputa.

Tada je puklo. Nisam ni osetio, samo sam se odjednom našao u ovom ponižavajućem položaju.

-Matora budala..! Šta zavlači ruku pod kaput?! – rekao je shvativši da tamo nisam skrivao pištolj, već ono što je tražio.

I eno ga, sad je tek sitnim koracima zamakao za ugao.

A ja…

Pa, mrtav sam, definitivno, ali… Mislim da me nije toliko ubio metak… Koliko njegovih jedanaest.

14 thoughts on “Mrtav…”

  1. Лудница је дефинитивно одавно откључана…
    А ти ме сваки пут оставиш без текста када са мало текста кажеш много више него неко ко испише странице и странице о истој теми.
    Свака част!

Ostavite odgovor

