Između dimenzija

Negde iza potmule tutnjave prejakih basova tuli neka muzika.

Točkovi cvile kao vremeplov. Pod prozorom se sudaraju grane koje pamtim dok su još pupile u prizemlju.

Umešao se tu i vetar, i noć… I neka kiša, tek da izmami drhtaj vredan zemljotresa.

Šušti jesen, valjajući se po ostacima kaldrme.

– Šapni mi da si srećna – čujem dečaka koji viri između dimenzija.

Odgovor ćuti. Ili možda nešto i kaže, ali šapatom koji se kao kameleon stopio sa zvucima novembra.

stepenice-jesen

17 thoughts on “Između dimenzija”

    1. Zapravo, ja samo pišem. 🙂 Ne mislim da to baš tako dobro radim, ali kada mi ostaviš ovako lep komentar onda pomislim: “Ohoho, možda sam i dobar u tome…“
      🙂
      Ne, čuj, sad će ovo ličiti na ono “ti meni serdare, ja tebi vojvodo“, ali iskreno, ja u stvari popunim tri četiri reda, a ti si ta koja dobro PIŠE. Ponekad mi nedostaje ono dugme za “sviđanje“ kod tebe, jer često me tako ostaviš bez reči koliko je to dobro, da ne znam šta bih ostavio kao komentar.

Ostavite odgovor

