O, kako ste, ljudi moji…?

Gde ću vas naći, ako ne ispod tri akorda nečeg nalik na sećanje. Tamo nema ničeg novog, osim vremena koje teče sporo kao smola niz koru četinara ne radeći ništa do neumorno rezbareći obrise lica.

Nema prolaznosti. Svaka promena samo je nevešto nanesena patina.

Stare slike arhaično-žutim senče svoje izbledele nijanse. Tako, privremeno sakupljeni u taj standardni ram, činilo se da smo srećni.

Verovatno smo to i bili.

Jedno veselo: ptičica!!!, i blic fotoaparata, i bili smo slobodni da se raziđemo bezbrojnim prtinama ostavljajući za sobom jedva vidljive tragove.

I tako… Učinili smo to. Izmešali smo strane sveta gore nego karte za poker. Sada se, tu i tamo, prepoznajemo na profilnim. One su sitne i retke, baš kao i duše, rekli bi zlobnici, al’ pusti to…

Danas, jedine granice koje još mogu da nas uokvire jesu margine atlasa.

Ponekad pomislim da je to dobro. Ponekad i da nije, ali… I to je nešto.

razred  razred2

 

 

 

 

 

razred1

 

12 thoughts on “O, kako ste, ljudi moji…?”

      1. To znam. Imamo i mi onih bez fejsa, onih koji ne žele da dođu jer misle da su promašili život, onih koji nikad nisu ni bili timski igrači… ali, ima i jedna šira grupa Generacija Petrovaradin u kojoj su malo šire obuhvaćene generacije koje su završile školu u Petrovaradinu, kao što sam i ja, pa tamo širimo vidike i slike (fotke), i priče… valjda je to slično svuda…

  1. Ja se uglavnom družim, na FB i ponekad uživo, sa društvom iz osnovne škole, Ovo drugo društvo iz srednje…nekako se tu nikako nisam uklapala, mada na FB imam nekoliko drugara iz srednje.
    Odlična je pesma-podloga za tekst.

  2. Сећања на нека лепша времена када смо били млади и мислили да се свет може променити…то су мени те школске слике…
    Виђам само пар људи, остали су расути по свету 😦

  3. Moju generaciju je stiglo sve ono najlošije, završetak srednje škole i početak studiranja na sam početak rata. Neke se stvari nikada više ne mogu vratiti. Previše je slane vode između nas. 😦 Lijepo sjećanje i ne bih te prepoznao, totalna konspiracija
    pozdrav

Ostavite odgovor

