Trošeći vreme

Što se smeješ…?

Zato što trošim vreme?

A zar trošim…? Pa meni su dani jednako kratki kao minuti i jednako dugi kao godine. U nekom beskraju, sve to dođe na isto.

Da mogu, sada bih igrao klikere ili pio jupi ispred zgrade. Ili možda prvi vinjak u pustim prizemljima Zvezde. Tamo, s one strane, kada se uđe iz Malog sokaka.

Uz dim Sarajevske Drine.

A, opet, ko zna, možda upravo sve to i radim. Baš sada, u gluvo doba noći. Trošeći nepostojeće vreme.

A ti? Kažeš, zarađuješ…?

Vreme?

10 thoughts on “Trošeći vreme”

  1. ..pisali smo Mandraku neki dan po zidu i Ti i ja…Znas sta sam ja volela da radim kad sam bila mala? da se besomucno ljuljam na ljuljasci. Kada je Andrija bio klinac, koristila sam priliku da se ljuljam ponovo. Nista se nije promenilo, jednako sam uzivala. Dobro jutro. radim danas.

    1. 🙂
      Данас је иза те зграде у којој сам одрастао мали паркинг. Када сам био клинац, на том истом месту било је мало парче земљишта. Пази, тамо сада може да се паркира свега шест аутомобила… А ми смо на том простору играли неке баш велике утакмице… 🙂 Да не поверујеш.
      Драго ми је што си се сетила неког свог “терена“ и љуљашке… Добра ноћ. 🙂

    1. 🙂 Легенда каже да се у Сарајеву правио и “Марлборо“, а да су ту “Дрину“ правили од остатака тог дувана… 🙂

  2. Треба умети трошити време, бити у времену и ван њега. Ти заиста умеш! 🙂
    Кроз животе кроз које време протрчи, дува промаја….

  3. Sad si mene prebacio u neko drugo vreme. Petom se napravi rupa, stane na crtu i baca, pa ko blizi. :). Igrala sad sa decacima klikere, i to veoma uspesno.

Ostavite odgovor

