Elektronsko saZREvaNJE

Pre svega: hvala vam drugari…!

Kada god sam bio u prilici, istakao sam, ponovio, podvukao… Da ni “Bezimene“ ni “Zrenja“ ne bi bilo da nije bilo vas, mojih blogera ponajviše, ali i još nekih dragih ljudi koji su, “u rame sa vama“ nosili ove priče iz mog HDD-a, preko nekih štamparija i preporučenih poštanskih pošiljki dalje u svet. U svoj pravi život. Tamo gde ih ljudi čitaju.

Slanje knjiga poštom u inostranstvo poprilično je skupo. Poštarina za susednu Makedoniju je 700 dinara, mogu misliti koliko to košta za neke druge zemlje.

Savremeni svet izrodio je i elektronsku knjigu, ona mnogo jeftinije prelazi ogromne razdaljine.

Večeras je “Zrenje“ dobilo svoju elektronsku verziju.

Verujem da bi mnogi od nas, živih ljudi, takođe voleli da dobijemo svoju elektronsku verziju… I da šetamo svetom. Tek tako… Mislite da to ne možemo…? Ja ne mislim…

“Zrenje“ će, sasvim sam siguran, svetom prošetati u ime mnogih od nas… I srešće mnoge od vas…

Tamo je toliko mene, i vas, da je nemoguće da se nećemo prepoznati…

4 thoughts on “Elektronsko saZREvaNJE”

Ostavite odgovor

