Loše osvetljene stanice

Uz cviljenje čelika, voz je stao na pustoj ćupriji. Dosadi u vagonu konkuriše mrak koji se sliva niz prljave prozore.

Tragovi tuge slikaju patinu na njenom licu. U prvim naborima oko očiju sakrila je obe svoje prošlosti – i onu sanjanu i onu proživljenu.

Nije sigurna ni koju sadašnjost živi, ovu u nesanici dokonog putovanja ili onu u mašti.

Minuti se vuku sporo. Kao čekanje.

– A vreme, ipak, leti – pomislila je, nehajno, posmatrajući svoj odraz u ogledalu dok je popravljala šminku.

Bezrazložno kao što je i stala, kompozicija je krenula dalje, u budućnost koja se krije na nekoj od loše osvetljenih stanica.

I nije sigurno da se neće poklopiti sa snom.

Kao što nije sigurno ni da hoće.

stanica

5 thoughts on “Loše osvetljene stanice”

  1. Znaš čime si me inspirisao ovim zapisom? Počela sam da razmišljam koliko prošlosti imam i sama. Da, to je jedna od poenti međusobnog praćenja i čitanja blogera, otkrivanje novih prostora, ono kao „nikad nisam razmišljao o tome…“. Pročitala sam negde, kod nekog tvoj komentar da si ozbiljno selektovao one koje pratiš ovde. Nosim se mišlju da isto učinim i ja. Nekada uhvatim sebe kako mi je primarni cilj da nekog ohrabrim, a nemam onaj feedback koji mene samu ponese. Uostalom, svakome ponekad treba ohrabrenje, pa i meni ponekad, a uživanje, e ono je potrebno svakome.

    1. Da, volim i ja da ohrabrim ljude. To i činim, ali… Jednostavno, ne mogu sve da propratim, pa onda selektujem s vremena na vreme.
      Što se prošlosti tiče, to me tako drži još uvek zbog pisanja tog mog drugog romana. A ti, i svi vi, držte se budućnosti… 🙂

Ostavite odgovor

