Broj

Imam potrebu da zaorem ovaj svet u kome me nema osim u statistici.

Nema mojih snova. Htenja… Nema me.

Broj sam.

Procenat.

Belac, muškarac, VSS, jedno dete, oženjen, prosečnih primanja, ima kablovsku, brzi internet i nekoliko paketa mobilnih telefona.

Smešten sam u podatke koje povremeno deklamujem uglavnom prijatnim glasovima sa druge strane žice…

Ali…

Niko da me upita da li volim, saosećam, žalim… Želim…

Da li sam čovek?

Postojim li negde, osim u birokratijom obesmišljenim brojevima? Ja i kiša? Ja i sneg, sunce, mart? Ja i bilo šta što nije smešteno u tabelu i rang?

Skroz sam se zamislio.

I šuštim po oluku zajedno sa osmehom.

Ima tu i kavitacije.

Ali, ruku na srce, ima i proleća u najavi…

24 thoughts on “Broj”

  1. A dva romana? Mislim za statistiku, jesi li to namerno prećutao? Nemoj minus da dobiješ pored svog broja 🙂 Šalu na stranu, zaista je tužno to što smo svi mi postali brojevi u nizu te neke, beskrajne statistike… Ali kao što reče na kraju, ti, dobri čoveče „ruku na srce, ima i proleća u najavi…“ 🙂

    1. Само ако су јавили на телевизији, јер ако тамо нису јавили, онда као да и не долази. 🙂

Ostavite odgovor

