Promocija romana “Zrenje“ u Donjem Milanovcu

Donji Milanovac je grad u kome već sedmu godinu radim u isturenom odeljenju svoje Tehničke škole. I pre toga, još kao novinar i urednik RTV Majdanpek, često sam ovde dolazio, radio, pisao i izveštavao, radio reportaže.

Moglo bi se reći – poprilično sam se ’’odomaćio’’ u ovom mestu.

Bilo mi je zato posebno, ali i dvostruko zadovoljstvo kada me je moja nekadašnja koleginica Jelena, sva oduševljena upravo pročitanim ’’Zrenjem’’, pozvala da u Donjem Milanovcu upriličimo promociju mog drugog romana. Dvostruko je bilo zato što je:
1. bila oduševljena
2. radila već na promociji

Sa njom to ide otprilike tako da, dok vas još zove i predlaže, u isto vreme pravi i prve korake ka realizaciji. I tako, nisam ni stigao da najavim taj događaj ovde na blogu, a već je održan.

I bio zaista uspešan, dogodilo se jedno prijatno književno veče u ovom lepom gradu na obali Dunava.

Stigli smo, naravno, ranije. Znatno ranije, heh… Ovde sada dolazi do izražaja organizacija. Veliko hvala Centru za kulturu i obrazovanje Donji Milanovac. Kada smo ušli unutra, sve je već bilo “pod konac“. Jednostavno – džaba smo poranili. I da smo došli u minut do promocije, ne bi se tu imalo šta popravljati. A pošto je sve već bilo postavljeno, iskoristili smo priliku da se slikamo.

DSCI0009

 

 

 

 

Porodica…

 

 

 

DSCI0011

 

 

 

 

 

 

Pa nas petoro

 

 

DSCI0012

 

 

 

 

 

 

Pa drugih petoro… 🙂

 

 

DSCI0013

 

 

 

 

Pa Jelena i ja…

 

 

 

 

Ambijent je bio prisan, sve su to ljudi koje poznajem, pa je vreme proteklo “očas posla“, ali neko me je uhvatio kako virim u sinopsis…
DSCI0017

 

 

 

 

 

 

 

 

Bio je onaj film snimljen osamdesetih, zvao se valjda “Pazi šta radiš, stižu maturanti“. Maturanti su zauzeli prvi red.

DSCI0022

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne znam da li se radi o hijerarhiji ili slučajnosti, budući maturanti zadržali su se u drugom redu.

DSCI0023

 

 

 

 

 

 

 

A onda smo i mi shvatili da je postalo ozbiljno, pa smo zauzeli svoja mesta:

DSCI0024    S leva na desno:

Borislav Krečković

ja

Jelena Bujdić Krečković

StevoMetikoš

Slavko Milanović

 

 

 

Sala Centra za kulturu i obrazovanje u Donjem Milanovcu na kraju je bila sasvim pristojno ispunjena.

DSCI0034

 

Veliko hvala svima koji su večeras bili tu.

 

 

 

 

 

 

Promocija je bila zaista sadržajna. Bilo je tu čitanja osvrta mojih blogera i prijatelja, zatim odlomaka iz romana, delova recenzija koje su napisale Marija i Merima… Stevin i Slavkov osvrt na roman učinili su me dodatno ponosnim što sam se našao tu gde jesam ove večeri…

Hvala vam svima… I Vama koji ste mi priuštili ovo veče, i Vama sa kojima ga delim. To su neprocenjive stvari…

P.S. Jedna Marija čijeg se prijemnog na onu čuvenu “beogradsku filološku“ sećam zbog ove Jelene koja je bila sva nervozna tog dana, “Zrenju“ je podarila ovo… Nisam još shvatio sve mogućnosti Goodreads-a, ali moraću, jer su, izgleda, velike… 🙂

P.P.S. I neizmerno hvala Stevanu Dragošanoviću. Hvala, čoveče…

 

4 thoughts on “Promocija romana “Zrenje“ u Donjem Milanovcu”

Ostavite odgovor

