Upoznao sam Dedu…

deda1

 

 

 

 

 

 

 

 

U organizaciji UG Praurija (http://www.praurija.com/)  iz Majdanpeka, svoje predavanje večeras je održao Vladimir Stanković, popularni bloger iz Bora, poznatiji pod imenom Dedabor.

Teško se odlučujem da žrtvujem kasno subotnje posle podne ili rano veče za ovakve sadržaje, ali danas sam to uradio. Nadao sam se da će biti poučno i zanimljivo, ali pogrešio sam… Bilo je u stvari mnogo poučnije i zanimljivije nego što sam očekivao. Čovek je toliko zanimljiv, tako spontano teče ta ćaska sa njim, da nas tridesetak koliko nas je bilo tamo uopšte nismo primetili da je sve trajalo skoro tri puna sata i to bez pauze.

publika

 

 

 

 

 

 

 

 

Pričalo se o društvenim mrežama i mogućnostima zarade preko interneta. Mislio sam da o tome imam dosta širok dijapazon znanja, bar u nekom opštem smislu, ali kada se osvrnem na sve što sam čuo, moram priznati da sam večeras naučio veoma mnogo novih stvari.

Tema je bila mnogo šira nego sam blog i blogovanje. Govorilo se i o drugim društvenim mrežama, nekim koje su mi sasvim poznate (twitter, facebook, youtube), nekim o kojima imam neka površna znanja (instagram, linkedin), ali i nekim za koje prvi put čujem… O svakoj sam naučio nešto novo, a za neke sam se baš zainteresovao.

Deda je tip koji je apsolutno posvećen celom tom svetu. On u centar postavlja blog, a oko njega gradi čitav sistem podrške preko drugih mreža. Sigurno je da je za to potrebno jako puno učenja i rada, medjutim, rekao bih da on u tome uživa.

deda

 

 

 

 

 

 

 

 

Ali, ne samo to…

Zarazan je… Stvarno je zarazan. To svoje uživanje ume tako da prenese na ljude oko sebe, da je večeras većina prisutnih zaista živo učestvovala u razgovorima na zadatu temu. Oslobodio je taj nerv zabave među prisutnima i sve je postalo čista opuštencija u kojoj smo štošta i naučili. A trebalo bi znati da skup prisutnih nije bio monolitna ekipa ljudi istih interesovanja, godina ili bilo čega, naprotiv – bilo nas je od osnovaca, preko srednjoškolaca, pa do penzionera, od onih koji se samo igraju na FB, do onih koji istražuju, uče ili pišu projekte.

Dakle, večerašnje upoznavanje Dede je jedno sasvim, sasvim pozitivno iskustvo.

Jednom rečju – uživancija.

publika1

8 thoughts on “Upoznao sam Dedu…”

  1. HVALA na ovim divnim recima.
    Da nije bilo interakcije, sigurno je da ni ja ne bih dao sve od sebe, ovako, dobitna kobinacija!

    Uvek mi je zadovoljstvo kada dodjem u Mpek i druzim se sa mojim komsijama.

Ostavite odgovor

