502. post

Ovo je moj 502. post…

Priznajem, okolnosti, pre svega sjajna knjiga koju sam pročitao (petstoti) i neka neočekivana inspiracija, kakva god da je (501.), gurnuli su ovaj osvrt na 502. mesto…

Ovo je svakako suvišno trabunjanje na jednu sasvim nebitnu temu, ali ovo je post koji u stvari dugujem sam sebi… (Smajli, onaj koji se smeje)

Ako sam po jedan post posvetio svakom ’’okruglom’’ tekstu (u smislu rednih brojeva koji im se pripisuju), onda broj kao što je 500 jednostavno nije fer preskočiti…

To je pola hiljade… (Smajli, onaj koji se čudi)

Prosto nisam siguran da je hiljadu uopšte i moguće dostići, bar što se tiče mojih sposobnosti i mogućnosti, ali sam prijatno iznenađen što sam stigao i do pet stotina tekstova na svom blogu…

Kvantitet obično nije u harmoniji sa kvalitetom, štaviše, često su u obrnutoj proporciji (smajli, onaj koji sleže ramenima, hah…)

Ali…!!!

Na ovoj poslednjoj rečenici, ja ipak gradim svoj optimizam… (Smajli, onaj koji šeretski namiguje…)

Moj blog ne prati puno ljudi, tek retki… Dovoljno malo da budu u harmoniji sa kvalitetom. Ne mog bloga, već… Sebe samih…

(Smajli, onaj koji širi ruke…)

Hvala, drugari…

4 thoughts on “502. post”

  1. Srećan jubilej i hvala na divnom blogu i na tome što, skriven “u satu iza ponoći”, kuckaš tekstove kojima nam svaku noć činiš drugačijom i čudesno neponovljivom.
    Ti si od onih pisaca koji i ćutanje znaju da ispišu tako da u drugom odJekne.

Ostavite odgovor

