11-11-11

Nisam pristalica igrica, generalno, ali kada mi izazov pošalje neko od ovih mojih starih saboraca, u ovom slučaju je to Olja, onda učestvujem. I to ne na silu, da se razumemo… 🙂
Dakle, pravila su jednostavna, valja mi odgovoriti na njenih 11 pitanja, zatim i postaviti 11 pitanja za 11 sledećih blogera.

Pa idemo redom…

  1. Šta je prvo što ugledaš kroz prozor kada se probudiš?

Zimi venecijaneri, a kad nije zima, onda godišnje doba. Da objasnim, iz sobe u kojoj spavam i nemam baš neki pogled. Zimi držim zatvoren prozor, i tada su mi venecijaneri uglavnom spušteni. Čim dođe rano proleće, ali i do kasne jeseni, prozor mi je otvoren. Gleda u zid susedne zgrade, ali vrlo jasno mi poručuje u kom smo godišnjem dobu.

  1. Šta bi želeo/želela da prvo vidiš kada ustaneš iz kreveta?

Pa… Kada već ustanem, najviše bih voleo da vidim hemendeks sa belom kafom. Da si me pitala šta bih voleo da vidim pre nego što ustanem, možda bi to bila Mišel Fajfer iz ranih devedesetih…

  1. Koja je reč na prvom mestu: ljubav, sloboda, poštovanje, odmor, želja, mir?

Na ličnom planu ljubav, na opštem sloboda.

  1. U čemu najviše uživaš: hrana, seks, razgovori?

Kada se pogledam kako izgledam, sve osim hrane bilo bi laž.

  1. Kada si se osetio/osetila najslobodnije?

Najslobodniji sam bio dok nisam podigao kredit i dok nisu počeli da mi prete otkazom.

  1. Kada si se osetio/ osećala najtužnije?

Imao sam zaista mnogo takvih situacija. Ne mogu, zaista, da izdvojim jednu od njih.

  1. Ima li trenutaka kada bi iskočili iz sopstvene kože i koji je najzanimljiviji?

Superzanimljivo pitanje… O, pa bilo je takvih situacija… Evo jedne prilično sveže… Početkom jula imali smo neku malu porodičnu dramu u kojoj smo iščekivali neke rezultate… Odjednom, shvatio sam da sam tog dana izneverio svog kuma zbog nečega više nego važnog. Zaista sam želeo da iskočim iz sopstvene kože…

  1. Koji je najsmešniji događaj kada ste se smejali sami sebi?

Hahaha… Evo, i sada se smejem… Mislio sam da su mi ukrali kertridž iz štampača na poslu. Jednostavno, nije ga bilo. Prijavio sam policiji, oni su došli, uzeli otiske i sve već po redu… Javili mi posle izvesnog vremena da nema drugih otisaka sem mojih… Ja besan… Kivan… Piljim u štampač, i u jednom trenutku vidim dugme: on/off… Kliknem na on… Iskoči kertridž. O, bože, kakav blam…

  1. Šta vam je najdosadnije u životu?

Mislio sam da nikada to neću priznati, ali vožnja nekim ustaljenim relacijama postaje zaista najdosadnija stvar.

  1. Šta je u vašem životu ono što ga čini zanimljivim?

Moj sin.

  1. Šta je za vas toplina?

Krajem 88’, u JNA, kao onaj krajnji stadijum pešadije, onaj brdski pa još i graničarski pešadinac, našao sam se na nekoj planini, pod snegom… Bilo mi je užasno hladno. A to je bilo prvo jutro dvanaestodnevnog logorovanja tokom kojeg neću videti nikakav izvor toplote. Danas, svaki put kada mi je neizdržljivo hladno, kažem sebi da to svakako neće potrajati 12 dana. To saznanje je za mene najveća toplina… 🙂

Mojih 11 pitanja:

1. Jesi li nekome učinio/la nešto loše?

  1. Razgovaraš li sa samim sobom?
  2. Veruješ li više internetu ili televiziji?
  3. Da li više voliš da odćutiš komentar na netu koji ti se ne sviđa ili da odgovoriš na to…?
  4. Azilanti…?
  5. EU…?
  6. Šta je Jozef K. video u onom osvetljenom prozoru pred svoje pogubljenje…?
  7. Slažete li se da je biti Hrišćanin danas, jednako biti revolucionar…?
  8. Da li je za Siriju bilo bolje da imaju Asadovu diktaturu, ili današnje bezvlašće…?
  9. Da li ste pročitali bar jednu knjigu Haleda Hoseinija i kakvo je vaše mišljenje o tome?
  10. Verujete li zaista da je srednji vek bio baš tako mračan?
18 thoughts on “11-11-11”

  1. Ponosna što sam u tvom krugu i sad mi ostaje da se namučim oko teških pitanja 🙂 I da se još više namučim da dobijem vreme da odgovorim- od ovih malih 🙂 Slatke muke.

Ostavite odgovor

