Suzi Q

Merima zna… Ja stvarno ne volEm da se igram. Pa, obično me i ne dira. I ima pravo… 🙂

Ponekad moram…

Ali, prosto sigurno nikada se nisam upleo dva puta u istu igricu, nema šanse. To sada činim prvi put. Razlog je СуЗа, naša blogerka koja mirno, prostodušno i neumorno postavlja svoje postove pune hrišćanske ljubavi. U njima nikada nema ničeg zlog, zajedljivog. Ona i Ognjena su istinski čuvari vrednosti koje su danas najviše izvrgnute ruglu. Njih dve to čine onako kako je jedino moguće. Krotko i smireno…

Voleo bih da sam kao one…

Evo odgovora na СуЗи-na pitanja…

  1. Omiljeno doba dana…
    Omiljeno doba dana mi je obično ono u kojem mi se dogodi nešto lepo, a to može biti bilo koji sat… 🙂
  2. Koji bi lik iz bajke voleo biti?
    Morao bih prvo da odaberem bajku… U svakom slučaju, reklo bi se da su prinčevi prilično dobro prolazili, tako da bih se u tu ulogu verovatno lako uklopio.
  3. Kad kažeš JA, šta podrazumeva ta mala reč?
    Ništa posebno. Mene.
  4. Knjiga ili film…?
    Knjiga, bez dileme. Film po knjizi razočarava me u oba slučaja, i onda kada prvo pročitam knjigu, i onda kada prvo pogledam film. Ovaj drugi slučaj je posebno bolan.
  5. Fotografija ili slika…?
    I jedno i drugo. Ne mislim da su ove dve umetnosti suprotstavljene. Ko ima novca, poželeće sliku, ko nema, držaće se megapiksela na priručnim uređajima ili wallpaper-a koji, priznaćeš, umeju da budu čudesni…
  6. Šta su za tebe uspomene…?
    Pa, sve materijalno i nematerijalno što uspe da me vrati u neko ranije doba mog života. Ljudi, mirisi, slike… Mnogo toga…
  7. Kada bi putovanje kroz vreme bilo moguće, kada i gde bi voleo da živiš…?
    Ima baš mnogo istorijskih perioda koji su mi zanimljivi, ali svaki od njih ima jednu manu: nema tuš.
  8. Ako bi stavio naočare nekog drugog, šta bi pomislio o sebi?
    Uglavnom sve najgore.
  9. Mačka ili pas?
    Pas, definitivno… On me trpi sa svim mojim manama. Verni su do besvesti. Raduje mi se kad god se vratim.  Mačke odlaze čim im neko da bolju klopu. One ništa ne čekaju, ne vraćaju se… Mačke, savremenim političkim rečnikom rečeno, poštuju realnost. Izdaće sve za malo komfora. Za mene uopšte ne postoji ova dilema…
  10. Šta je za tebe uspeh…?
    Mislim da bi moj najveći uspeh bio kada bih dorastao tome da se ne bojim smrti.
  11. Napiši mi nešto za uspomenu i dugo sećanje.
    Mislim da sam to napisao u uvodu… 🙂

 

4 thoughts on “Suzi Q”

  1. Најпре – Извини. Али ја толико волим твоје писање…
    И хвала на лепим речима у уводу. Сад се ја морам трудити да их оправдам 😉

    1. Ма, нема потребе да се извињаваш. Било ми је драго што сам могао да одговорим баш на твоја питања. Оправдаћеш и без посебног труда, ти си од оних богоугодних људи који увек напишу онако како треба. 🙂

Ostavite odgovor

