Vazduh

Dođavola… Da mi je još dva-tri plućna krila kako bih mogao da dišem kad nastupi teskoba. Sve mi je mutno, i dani, i nebo, i oči prekriveme skramom neke sete kojoj ne umem da nadenem pravo ime.

Selice su otišle, a ja kao dživdžan vezan za svoj kutak beskraja, vučem korake duž praznog sokaka. Na jednu, pa na drugu stranu, kao zatočenik u popodnevnoj šetnji.

Vazduha nema. Dišem kratko i ubrzano.

Negde blizu čuje se pesma. Vreme je zrelog grožđa i mladih vina. Svatova.

Nije me briga. Ja bih samo još koju alveolu da me poštedi ove gužve u grudima.

5 thoughts on “Vazduh”

Ostavite odgovor

