Дизел и песма

Мешају се бука дизел-мотора и тактови песме. Овај први брекће вукући и нас и наше мисли, а ово друго ваљда гура. Некуд.

Мешају се и слике које рулају по пројектору раширеном по унутрашњој страни капака.

Не могу да се сетим у којој сам причи оставио стих у који сам хтео да се сакријем када ноћ буде превише тешка. Као ова, на пример. Или нека друга, свеједно.

Ништа.

Не преостаје ми ништа друго него да негде из лекција о бонтону извадим неки пристојан осмех. Не мора нужно сликати срећу, важно је да буде срдачан.

Јер…

Ваља ми закорачити међу људе.

Другачије неће моћи.

10 thoughts on “Дизел и песма”

    1. Примећујеш како све ово око нас почиње да личи на Содому и Гомору. Ријалити програми, вести, па и сам садржај вести. Насловне стране. Насиље, лудило потпуно једно.

Ostavite odgovor

