Књижевно и филмско вече

Захваљујући Иницијативи младих, вечерас се збило једно баш лепо вече у Доњем Милановцу.

Догодило се много тога. Упознао сам једног песника који је сам направио читав песнички покрет. Да, сам… То је фасцинантно, али фасцинантно је и оно што тај покрет нуди. Шта нуди, можете наћи на сајту његових собакаиста.

Он је вечерас био Андреа Кане. Мислим, знате већ, ја волим музику, а волим и јаку реч. Андреа Кане сублимира ове две ствари. И стварно сам уживао у свакодневним сликама које одмеравају димензије душе. На начин толико једноставан, да наводи на помисао да је писање проста ствар.

Њему уз раме био је Спасоје, момак сличних година, који пише поезију о којој сам већ писао, па би све што бих сада рекао било понављање

На крају вечери одгледали смо филм “Потоп“.

Људи, морам да признам да ме је филм померио из тежишта. То је толико јака документарна прича која говори о потопљеном старом Доњем Милановцу, да сам ја стварно остао без речи.

Искрено препоручујем…

Када сам кренуо кући, био сам стварно препун утисака…

Ostavite odgovor

