Мењам рухо

Већ четири и по године Облогован користи исту тему. Одлучио сам да мало променим то.

Било је примедби да се тешко чита, да је мрачан и да се слова не виде добро. Од вечерас то изгледа овако како видите. Кога не мрзи нека напише шта мисли, али искрено.

Мени се, на пример, не свиђа то што не умем да истакнем категорије Кратки постови и Романи као најважније. (Додуше, на први поглед овде се категорије ни не виде, морате мало да истражујете да бисте дошли до њих).

Па сад, вечерас и сутра овако, а може се догодити да наставим да експериментишем ових дана. Свака сугестија је добро дошла.

18 thoughts on “Мењам рухо”

  1. Po meni i prethodna je bila ok. Ono jeste malo zanimljivije da se s vremena na vreme malo promeni. Zanimljivo što su kategorije skrivene ispod one strelice desno, ali, iako sebe smatram za nekog ko se lako snalazi po sajtovima trebalo mi je malo više vremena dok sam ukapirao. Prvo nisam mogao da nađem dugme za zatvaranje menija, pa sam pokušavao sa „back“ da bi na kraju ukapirao da treba da se skroluje nadole. Osećam se kao idiot, ali eto, uspeo sam :). Još jedna pobeda za čovečanstvo.
    E sad, zamisli kako će se snaći ljudi koji nisu navikli na drugačiji dizajn. To možda može i da odvrati nove čitaoce.
    Sad mi je ok, kada sam skapirao sve, ali, kao što kažeš, ostavi par dana pa vidi šta zbori narod 🙂
    Definitivno je čitljivo, razmisli možda da u zaglavlju ubaciš neku originalnu sliku (mada je lepa i ova sa svetlima) i to je to. Nije loše

    1. Као што рекох, експериментисаћу још – то и чиним. Мислим да је ово далеко боље и прегледније решење.

    1. Да, категорије нису уопште уочљиве. Али, постоји ту још један проблем – има их превише, па сам их сврстао у три главне. Е, сад, волео бих да нађем маску у којој ће само те три главне бити одмах уочљиве, а оне поткатегорије у виду падајућих менија. Није ми то још увек успело. Видећемо.

      1. Да, сад си добио и прегледност, и лаку читљивост. Немој само као што сам ја једном приликом толико мењала да ми се на крају више ништа није свидело. 🙂 Само ти нама и даље поклањај овако добре текстове, а ми ћемо их радо читати… 🙂

  2. Ако желиш да истакнеш неке категорије можеш направити меније, па их онда комбиновати у виџетима са стране. Читљивије јесте, али мислим да може још да се доради 😉

  3. Изненадио си ме са овим „нових рухом. “ Навикла сам на онај твој дизајн јер га мало блогера користи, знам само за вас троје…и годинама то нисте мењали. Овако је читљиво и све се лепо види, мада сам ја онако навикла, али нема везе 🙂
    Све у свему понекад прија промена.

Ostavite odgovor

