Стварност и време

Слухом корача секундара. Равномерно и све гласније. Као да се умножава.

При рушењу света, све прогресије су једнако брзе. И тешке.

Мучи ме равнодушност која притајено ћути и тиска се у масама. Њих најчешће прекрије страх када им понуде избор. Тада по навици заурлају погрешно име. И потом наставе да ћуте ухваћени у замку површно испричаних бајки. Као и сви досадни људи.

Мени остаје стварност. Да је познајем и трпим.

На крају мојим мраком обично маршира време, ослобођено секунди, минута и осталих дневних тричарија.

Прасне, као муња, годинама, животом.  Гласно као грмљавина на летњем пљуску. И усахне. Тихо, за трен. Као талас на пучини.

Јер, ако ћемо поштено, за овакву стварност… Време ми и не треба.

3 thoughts on “Стварност и време”

  1. Vreme i stvarnost, dve pojave koje retko dodiruju mase i traga ostavljaju na pojedincima.
    Vreme jer se vrti kružno i ponavlja otvarajući unutrašnja vrata u bezvremenost.
    Stvarnost jer je diskutabilno objektivna i otkriva se samo onom koji razgoliti odustajući od mnogostrukih njenih lica.
    ————–
    Gde ima da se kupi tvoja knjiga?
    Mnogo bih volela da je pročitam.
    Ostavio si dubok utisak na mene svojim razmišljanjima. 🙂

    1. Сада више нисам сигуран где све има да се купи. Било је у разним књижарама (Вулкан, Делфи и још неким). Негде је распродата, негде није… Има је и код мене, можеш ме контактирати на мејл dejan.zlatic@gmail.com јер ми овај мејл са којег сам регистровао “облогованог“ не ради још од првог дана. Није завера, просто, заборавио сам лозинку. 🙂

Ostavite odgovor

