Сунце у откопу

Пеко Лаличић је мој/наш земљак. Човек који је провео век у нашем граду, улицама, серпентинама копова које вијугају около…

Безброј пута ме је уверио да воли Мајданпек колико и ја.

Прочитао сам данас његову збирку/монографију Сунце у откопу. Она је и једно и друго, и монографија и збирка песама. Са које год стране да је посматрамо, она говори о нашем градићу.

Његовом успону.

И ономе што је дошло после тога, што ни Пеко ни ја не желимо назвати падом. Можда је посрнуће у питању, не знам. Не знамо ни он ни ја. Чини ми се да обојица желимо да верујемо у најбоље, јер то је посао песника, ако упркос свему одлуче да живе.

Сунце у откопу је књига која је поприлично другачија од свега што сам читао.

peko-lalicic

One thought on “Сунце у откопу”

Ostavite odgovor

