Versatile Blogger Award Nominacije

Хвала Луциа. 🙂

Седам чињеница о мени, хм…

  1. Прва чињеница је да уопште не волим ове игрице и врло ретко учествујем у њима. Ипак, Луциа је тако уљудно и лепо упутила свој позив да нисам могао да одбијем.
  2. Нешто више од пет година уређујем свој блог и преко њега упознајем/срећем/виртуелно додирујем сјајне људе.
  3. Моје основно занимање нема никакве везе са писањем.
  4. Објавио сам три књиге. За све три врло озбиљну помоћ имао сам од блогера који ме прате.
  5. Кажу да сам креативан, а понекад и сам поверујем у то. Ипак, то не значи да је реч о чињеници, па ово треба узети са озбиљном резервом.
  6. Обожавам да читам. Не слажем се са оним када за некога кажу да “много чита“. Мислим да колико год да неко чита не да то није много, него је увек недовољно.
  7. Опушта ме рад у програмима за 3D моделирање.

Искористићу право да не номинујем никога. То је мање од 15 па рачунам да је у складу са правилима. 🙂

1 thought on “Versatile Blogger Award Nominacije”

Ostavite odgovor

