Цуриш

Између нас су капали сокови свежег растанка.

– Чини ми се да крварим, рекла је.

– Није то, само цуриш.

– Ти цуриш!

– Не, ја само плачем.

– У чему је разлика?

Време и простор између нас развлачили су се попут теста. Била је то густа смеса којој није могуће назрети смисао.

– У чему? – питала је.

– Ти цуриш у прошлост.

– А ти…?

– Ја… Ја само плачем.

– Боли ме чупање из твојих речи, рекла је.

– Знам.

Будилник је распршио ноћ иза нас на безброј комадића. Пред нама је био дан. Онај у којем све мора да изгледа нормално.

Или бар налик томе.

4 thoughts on “Цуриш”

Ostavite odgovor

