Nisam ja sudbina

Ne, nisam ja sudbina. Da jesam, sebi bih dodelio najbolji raspored zvezda. Uh, nemaš pojma kako bih dobro skicirao linije dlana. Ili kako bi mi slikovit bio otisak prsta u talogu kafe.

Ali, ipak, nisam. Ne.

Platio sam račun za grejanje, ratu kredita i telefon i sada od kusura pazarim veknu hleba. Polubelog.

Kada se dovučem kući, otključam vrata i skinem jaknu, dočeka me ono:

– Zdravo, tata…

Nasmešim se i kažem:

-Zdravo, sine…

Ne, nisam ja sudbina. Ali, ko god da je, iscrtao mi je bolje nego da sam sam to uradio.

 

14 mišljenja na “Nisam ja sudbina”

    1. Ма, нешто гледам ове моје последње постове, нисам се баш разбацивао скромношћу. То баш и не личи на мене, али овај пут можда и јесам мало. 🙂

  1. Zagledani u budućnost, mnogi često ne primete ono što je ovde, sada. A život, ipak čine male stvari… I zato treba biti skroman, treba biti zahvalan, svaki dan, na svakom novom jutru 🙂

Postavi komentar